van Bram...
De verkiezingscampagne zit er bijna op. Het wordt tijd om een keuze te maken. Bram meent zich daar ook mee te moeten bemoeien. Hij snaaide een foldertje van de tafel en ging daar driftig mee spelen.
Rest alleen de vraag: wat bedoelt hij? Vindt hij de PvdA om op te vreten of lust hij ze rauw???