Veel verse vis op de grootste vismarkt in de wereld...
Groot bestand met zeer veel foto's!
De massale handel is helaas niet goed in beeld te krijgen, want dat vindt plaats in enkele hallen waardoor het helaas onmogelijk is om het totaal in één shot in beeld te brengen.
De foto's spreken eigenlijk voor zich. In de hokjes achterin de 'winkeltjes' bevindt zich de kassa. Meestal be'mand' door een vrouw. Verder is het merkwaardig dat in een land waar zoveel waarde wordt gehecht aan veiligheid de vishandelaren op grote circelzagen zonder enige beveiliging - vaak achteloos - de tonijnen staan door te zagen. Daar moeten zo nu en dan vreselijke ongelukken gebeuren.