fotoserie van voorbijtrekkende mensen...
Het was weer braderie. De hoogste tijd om foto´s te maken. Dit keer weer eens een andere aanpak. Nico Fernhout heeft in zijn curiosa en tweedehands decoratiehandel aan de Hoofdstraat vaak van die prachtige stoelen staan.
Dat bracht mij deze week op het idee om een paar stoelen bij hem op de stoep te zetten en braderiebezoekers uit te nodigen daarin te poseren voor mijn camera. Geen gedoe met belichting en aparte achtergronden... gewoon pretentieloos op straat tussen de mensen een spontane serie schieten.
In totaal durfden een kleine honderd bezoekers plaats te nemen in een van de stoelen. Hieronder de eerste selectie.