Edelhert

De foto die ik altijd al heb willen maken...

Een uurtje in de schuilhut wachten in het bos.





Direct nadat dit hert op de plaat was vastgelegd, hoorde ik een enorme zucht naast de schuilhut. Daar liep - onder een verkeerde hoek voor mijn camera helaas - dit weg het bos in. Deze foto's zijn zonder na te denken genomen (dat is er aan af te zien).





Kortom... weer een geslaagd bosbezoek.

© Harold Makaske 12 mei 20043041 - Hoofdstuk: 2. Natuur