Oranje vrije zone tijdelijk opgeheven...
Onze jongens uit Hongarije zijn weer gearriveerd en tja... dan moet we natuurlijk voetbal kijken. Ze vonden de wedstrijd blijkbaar zo slaapverwekkend dat ze halverwege de eerste helft al diep in slaap vielen.
Ook het commentaar van Johan Cruijff kon ze niet echt boeien.