Boeddhabeeldje uit Japan...
Echt antiek?
Nee... het is een Boeddha-koekje dat Flemming en ik in het religieuze dorp Kamakura hebben gekocht.
Ze zitten keurig per 10 in plastic verpakt in een doos
Gisteravond hebben Corine en ik de doos opengemaakt en de eerste boeddha's tot ons genomen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Boeddha van deze reli-kitsch zou vinden.