Maar ehhh.... dat was toch pas een paar jaar geleden samengevoegd?
Vroeger had je Nederlandse Middenstands Bank en Nationale Nederlanden verzekeringen. Dat moest zo nodig worden samengevoegd tot ING. En wat gaan ze nu doen? Ze gaan het weer opsplitsen.
Wie een beetje inzicht heeft in de kosten van dergelijke operaties weet dat het miljoenen mee zijn gemoeid. En wie betaalt dat? Exacte... de klant.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand bij ING bedenkt dat de leeuw ook weer beter blauw kan worden. Ofwel... zou ik het nog meemaken dat de Postbank weer terugkomt?
Bron: