Kan iemand mij vertellen waarover?
Een bericht in De Stentor over het jongerendebat met staatssecretaris Jack de Vries. Naast dat het gezellig was, ging het volgens de schrijver ook nog ergens over. Want er waren twee
debetrentes van een half uur. Interessant, maar.... wat moet ik mij daarbij voorstellen? En ook de onderwerpen waren zeer inhoudelijk. Wat te denken van een vurig debat over de vraag "Moeten wij blijven in Herzagen?" Ik heb geen idee waar het ligt, maar als we er al zijn dan moeten we er zo snel mogelijk wegwezen!