Consumententerreur vervolg

KPN en Planet...

Vorige week maandag schreef ik dit. Je wilt natuurlijk weten hoe het is afgelopen met onze bellen-via-Internet aanvraag bij Planet en KPN...

Na de belofte om binnen vijf dagen (goh dat is snel) te horen wat de status van de aanvraag is en waarom er wellicht (?) iets fout is gegaan, is er niets meer gebeurd. Het is voorlopig dus nog niets afgelopen.

Het is nu vijf dagen later en er heerst doodse stilte aan het KPN en Planet-front. Laat de consumentenbond nou toch een telefoonnummer hebben opengesteld voor klachten over digitaal bellen... Zou dat ook gelden voor ons soort mensen die eindeloos wachten om eindelijk eens te horen wat voor puinhoop deze bedrijven van hun consumentenservice maken?

Eerder artikel over deze superservice:
-Consumententerreur van KPN en Planet Internet

Het vervolg
-Consumententerreur deel 3
-Consumententerreur deel 4
-We internetten en bellen
-We internetten zonder te bellen
-We internetten met half bellen
-Wie is er nou echt gestoord???
-KPN blijft bellen
-Internet en Betalen
-Interneten en blijven betalen om te bellen

Harold Makaske 11 september 20061505 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten