Consumententerreur deeltje drie

Bellen, bellen, bellen...

Nadat Planet noch KPN iets van zich lieten horen, heb ik vandaag maar weer eens opnieuw gebeld met Planet.

"Oh, maar dan moet ik u doorverbinden met KPN."

wachten, wachten, wachten

"Goedemorgen (...) Ik raad u sterk aan om te bellen met Planet."

"Maar ik bel met planet en die verbinden door met jullie!"

"Ohwwww... nou dan stuur ik Planet een mailtje dat ze u vandaag tussen 13.00 en 15.00 uur moeten terugbellen."

Dat wachten we dan maar weer eens af.

Perfecte consumentenservice daar!

Update
Het is nu 20.00 uur en ik heb nog niets vernomen. Mijn mobiel staat toch echt op de Planet-onmiddelijk-opnemen-mode. Ik ga nog maar eens goed nadenken of ik dit allemaal wel wil, want er zitten ook nog heel wat nadelen aan deze techniek. De consumentenbond opent niet voor niets een klachtenlijn. Maar ja... wat valt er te klagen als je niet eens wordt aangesloten???

Eerdere artikelen over deze superservice:
-Consumententerreur van KPN en Planet Internet
-Consumententerreur vervolg

Het vervolg
-Consumententerreur deel 4
-We internetten en bellen
-We internetten zonder te bellen
-We internetten met half bellen
-Wie is er nou echt gestoord???
-KPN blijft bellen
-Internet en Betalen
-Interneten en blijven betalen om te bellen


Harold Makaske 13 september 20061603 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten