Internet en blijven betalen

voor het bellen...

Schreef ik ruim twee maanden geleden dat KPN de telefoonkosten in rekening blijft brengen terwijl we voor een vast bedrag per maand verder gratis naar vaste nummers zouden kunnen bellen. Toen heb ik met mijn contactpersoon gebeld en leek alles even opgelost.

Ik beŽindigde mijn laatste klaagzang met de mededeling dat ik verwachtte dat ik natuurlijk wel weer achter het bedrag van de toegezegde twee maanden restitutie aan zou moeten gaan. Omdat Corine opmerkte dat het volgens haar nog niet binnen is, spitte ik vandaag maar even door de giroafschriften. Daarbij stuitte ik ook op de nota uit februari van Planet Internet en wat schertst mijn verbazing? Ze hebben weer de telefoonkosten van alle gesprekken in rekening gebracht.

Ik ga morgen bellen met mijn persoonlijke KPN coach en als hij het niet oplost, storneer ik die betaling. Mocht KPN mij gaan afsluiten dan start ik een kort geding. Ik ben het zat om na alle aansluitellende ook nog eens de ruim 1,4 miljoen euro hoge bonus van KPN scheepbouwer te financieren.

Wordt opnieuw vervolgd...

Update
Ondertussen blijken wij wel gratis te bellen. Het kostte KPN gewoon ruim een maand om het knopje te vinden om het uit te zetten. Het teveel betaalde wordt in maart met de nota verrekend. De twee maanden restitutie van abonneegeld waren ze ´een beetje´ vergeten. Dat wordt in april verrekend.

Eerdere berichten over deze ellende:
-Consumententerreur van KPN en Planet Internet
-Consumententerreur vervolg
-Consumententerreur deel 3
-Consumententerreur deel 4
-We internetten en bellen
-We internetten zonder bellen
-We internetten met half bellen
-Wie is er nou echt gestoord???
-KPN blijft bellen
-Internet en Betalen

© Harold Makaske 6 maart 2007 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten