|
|
Aan de waterkant
een ven in het bos...
Vandaag maar eens naar een grote ven in het bos getrokken om te kijken of daar nog iets valt te zien. Er is genoeg te zien. Ondanks dat maar een paar foto's gemaakt.
De ven
Er zitten veel kikkers
En de zeedennen zijn op dit moment erg mooi!
© Harold Makaske 1 juni 20042854 -
Hoofdstuk: 2. Natuur
|