Skype.com kletsen voor niets...
Het bestaat al even, maar is helemaal langs me heen gegaan:
Skype.com.
Met een klein programmaatje kun je gratis bellen via Internet met andere skype gebruikers. Erg handig als je veel vrienden in het buitenland hebt. Ook handig is de mogelijkheid om met meerdere personen gelijktijdig een vergadering te beleggen. En als dat via de computer gebeurt, is het helemaal gratis (er van uitgaande dat de computer via breedband op het Internet is aangesloten).
Ik was zeer sceptisch over deze nieuwe Internetmogelijkheid (o.a. angst voor spyware en andere rommel), maar ben door
Roelf en Andrea omgepraat. En terecht... het is echt prachtig.
Wat ga je dus nu direct doen?
Juist...
neerladen en installeren die handel!
En wat ga je daarna direct doen?
Precies... mij skypen om me te bedanken voor deze geweldige tip (zoek op Harold Makaske)!