Foute ven

zoeken, zoeken, zoeken...

Vandaag met een 'fotovriend' weer een rondje natuurgedaan. Ik had de tip gekregen dat er achterin het bos een ven zou liggen waar zonder twijfel veel wild komt om te drinken. Na een veel te lange zoektocht in een veel te benauwd bos met een veel te zwaar camouflagenet zijn we zonder resultaat in auto gestapt en naar een wél bestaande ven gegaan. Daar hebben we nog enkele foto's gemaakt van klein grut.

In actie...

© Gman

Het resultaat

© Harold Makaske 10 juni 20042347 - Hoofdstuk: 2. Natuur