Onze invalide Caddy

gaat een weekje logeren...

Terwijl ik in het bos liep om kikkers te gaan fotograferen die in een ven leven, belde Corine met de mededeling dat de Caddy een kusje heeft gekregen van een vrachtauto.

Het ziet er niet bijster spectaculair uit, maar de inspectie in de garage leerde snel dat er een stuk uit de rechterkant moet worden vervangen samen met de constructiebalk rechts, de rechter achterdeur, het rechter achterlicht en de bumper.

Kortom de auto gaat een week uit logeren in een verpleegtehuis voor invalide auto's... de autospuiterij.

En in de tussentijd rijd ik in... een seat... nee toch niet, want die kreeg een ongeluk op weg naar mij... dus maar een nieuwe polo. Ook leuk, maar wel één met hele slome benzinemotor

© Harold Makaske 11 juni 20042748 - Hoofdstuk: 1. Belevenissen