KPN blijft bellen

de grote puinhoop...

KPN blijft mij verbazen (ja het kan steeds erger). Medio december waren we dan eindelijk aan het Internet plus bellen met Planet/KPN. Het was allemaal geregeld, het werkte allemaal goed en dat was bekend bij KPN.

Op 19 december krijg ik ook nog een juichend mailtje van Planet dat het allemaal helemaal in orde is: "Gefeliciteerd! Uw aansluiting voor InternetPlusBellen is gereed. Met InternetPlusBellen kunt u onbeperkt internetten en in het weekend gratis bellen naar alle vaste telefoonnummers in Nederland."

Tot mijn stomme verbazing werd ik daags voor kerst nogmaals door twee mensen gebeld met de vraag om de problemen op te lossen. Vriendelijk leg ik ze uit, dat ze een beetje laat waren en dat de problemen ondertussen zijn opgelost.

Maar het wordt wel steeds moeilijker om echt vriendelijk te blijven tegen de goedwillende mensen van KPN. Vandaag wordt ik wr gebeld door de technische dienst. Dat ik in december een technisch probleem heb gemeld... dat we het daar over moeten hebben... dat ze het dan kunnen oplossen.

* ZUCHT *

Wat een enorme puinhoop is het bij dat bedrijf.

KPN... stop met bellen... tel je zegeningen... HET WERKT (sinds 18 of 19 december)!

Update
Net nadat ik dit schreef, komt de post. Een brief van KPN/Planet dd. 30 december met de mededeling dat ik een probleem had gemeld met Internet plus Bellen, maar dat het volgens hun gegevens nu allemaal moet werken...


Eerdere berichten over deze superdienst van KPN en Planet
-Consumententerreur van KPN en Planet Internet
-Consumententerreur vervolg
-Consumententerreur deel 3
-Consumententerreur deel 4
-We internetten en bellen
-We internetten zonder bellen
-We internetten met half bellen
-Wie is er nou echt gestoord???

Vervolg:
-Internet en Betalen
-Interneten en blijven betalen om te bellen

Harold Makaske 3 januari 20071723 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten